Rabobank

• by

De Rabobank is een maatschappelijke bank. Werken bij de Rabobank betekent de wereld een beetje beter maken. Met grote en kleine initiatieven willen we dat steeds meer mensen financieel zelfredzaam worden en dat ondernemers duurzaam groeien. We zetten ons in voor de lokale omgeving en pakken op groter niveau het wereldvoedselprobleem aan, stap voor stap. Veranderen heeft tenslotte tijd nodig.

Er is meer mogelijk dan je denkt, want de Rabobank is altijd in beweging. Kom jij hier het verschil maken? Bijvoorbeeld door als stagiair uit te zoeken hoe blockchain-technologie de voedselketen kan verbeteren. Of door als trainee risico’s in kaart te brengen voor de financiering van windmolenparken.

Jouw ontwikkeling staat centraal en we investeren in een omgeving waarin je leert door te doen. Je krijgt het vangnet en netwerk van een sterke corporate en tegelijkertijd veel innovatiekracht en flexibiliteit. Start je carrière binnen één van de Young Professional Programma’s of stages en groei uit tot de beste, meest impactvolle versie van jezelf.

Klik hier voor meer informatie!