Capgemini

• by

Vrienden terugbetalen, de voorraad in een winkel checken of je pakketje volgen. Zonder dat je het weet heb je op verschillende manieren al regelmatig te maken met Capgemini. Samen met onze opdrachtgevers creëren wij namelijk business- & IT-oplossingen die aansluiten op de behoefte van de klant en concrete resultaten geven. Onze experts leveren dus echt een impactvolle bijdrage aan het dagelijkse leven van onze opdrachtgevers en hun klanten. Draag jij straks ook bij aan onze toffe projecten?

Bij Capgemini geloven we dat je het best tot je recht komt als je iets doet waarvan je hart écht sneller gaat kloppen. Als je werk en drijfveren helemaal op elkaar aansluiten. Daarom krijg je bij ons de vrijheid om jouw drijfveren te ontdekken en zelf richting te geven aan je carrière. Maar naast het harde werken is een goede sfeer op de werkvloer (en daarbuiten) voor ons ook enorm belangrijk. Wat dacht je van een vrijdagmiddagborrel, Game Night, sport clinic, teamuitje of activiteit van onze personeelsvereniging?

Klik hier voor meer informatie!